Werktijdregistratie

Werktijdregistratie

De meest toegepaste vorm van tijdregistratie is werktijdregistratie.

Card ID Solutions maakt gebruik van innovatieve hardware en software producten. Onze Nederlandstalige tijdregistratie software is het product van de samenwerking tussen Card ID Solutions en onze Duitse softwarepartner. Momenteel maken meer dan 4.000 MKB bedrijven en instellingen al gebruik van deze innovatieve tijdregistratie software om efficiënter en effectiever met tijd om te gaan.

Onze huidige generatie van tijdregistratie systemen gaat verder dan alleen het bieden van oplossingen voor het centraal of decentraal beheren van werktijden. Door de modulaire opbouw is onze software uit te breiden met plannen en registreren van projecttijden, productietijden, personeelsinzet, bedrijfsgegevens, werktijden, aanwezigheidsregistratie en de integratie van bestaande systemen tot de mogelijkheden. Onze werktijd- en aanwezigheidsregistratie is aanpasbaar voor elke branche en organisatievorm, groot en klein, daar waar verantwoording, inzicht en overzicht van gewerkte uren gewenst is.

Door onze gebruiksvriendelijke urenregistratie houdt u grip de zaak, worden alle uren dagelijks verantwoord. Geen verlies van onverantwoorde uren meer, uitvoerig overzicht per medewerker (flexwerken, ziekte verzuim, verlof, functioneringsgesprekken), tijdig budgetten en prognoses bijstellen. Tijd besteed aan administratieve verwerking wordt drastisch teruggebracht en koppelingen met salaris pakketten behoren tot de mogelijkheden. Onze werktijdregistratie neemt u en uw organisatie veel werk uithanden!

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op!



Flexibel systeem

Ons tijdregistratie systeem is voor het MKB de meest uitgebreide en flexibele oplossing voor tijd- en aanwezigheidsregistratie op de markt tegen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Nagenoeg iedere verrekening van gegevens, op basis van uw CAO of individuele bedrijfswensen, is mogelijk. De gebruiksvriendelijke indeling van het systeem zorgt voor een overzichtelijke presentatie van gegevens. De uitgebreide gebruikersrechten structuur zorgt ervoor dat per gebruiker bepaald kan worden tot welke informatie en toepassingen men toegang heeft.

Alle gegevens worden realtime verwerkt, zodat u op ieder moment een accuraat overzicht heeft in de rechten en saldi van uw medewerkers met betrekking tot vakantie, adv, ziekte en andere - door u zelf definieerbare - vormen van afwezigheid. Onze software is een multiuser applicatie, het corrigeren en opvragen van gegevens kan door meerdere daartoe bevoegde medewerkers gelijktijdig uitgevoerd worden.

Op het beeldscherm kan realtime een aanwezigheidsoverzicht (lampentableau) weergegeven worden waardoor bijvoorbeeld de receptioniste direct kan zien of een medewerker in huis is. Met behulp van een rapport generator kunnen, naast de meegeleverde standaard rapporten, specifieke lijsten op klantspecificatie samengesteld worden. De rapporten kunnen rechtstreeks geprint, in een bestand opgeslagen of automatisch per e-mail verstuurd worden naar de afdelingshoofden of medewerkers.



Tijdbeheer

Mensen en tijd zijn voor organisaties van levensbelang, maar beide zijn beperkt beschikbaar. Het is daarom noodzakelijk deze "bedrijfsmiddelen" optimaal te benutten. Veel organisaties beschikken over een personeelsafdeling waar veel tijd en geld besteed wordt aan opleidingen, training en personeelsbeheer. Het bedrijfsmiddel tijd is minstens even belangrijk.

Onze software geeft tijd de prioriteit die het toekomt, zonder de belangen van de individuele medewerker uit het oog te verliezen. Dankzij de gedetailleerde managementinformatie die door onze software ter beschikking komt, krijgt u inzicht in de prestaties van uw medewerkers. Door zijn flexibele opbouw is onze software de ideale oplossing voor uw organisatie.



Voordelen tijdbeheer

Met onze software wordt de tijd geminimaliseerd die u nodig heeft voor de administratie en controle van gepresteerde uren. Via gedetailleerde rapporten krijgt u op elk gewenst moment een correct beeld zodat u tijdig kunt reageren. Door verantwoordelijkheden te delegeren naar individuele medewerkers en afdelingen, worden de motivatie en flexibiliteit verhoogd. Onze software kan worden geïntegreerd met andere applicaties, zoals uw HR-software of ERP-systeem. De in de software geregistreerde gegevens kunnen ook automatisch worden doorgegeven aan uw loonadministratie waardoor salarissen, overuren, toeslagen, en andere variabelen sneller, correcter en efficiënter worden berekend.

Onze software verlaagt kosten en verbetert informatiestromen. U kunt zich op toekomstige uitdagingen concentreren in plaats van na te moeten denken over de gebeurtenissen van gisteren. Het gebruik van de beschikbare tijd wordt geoptimaliseert en helpt zo de concurrentiepositie van uw bedrijf te verbeteren.

Hardware / Software

Onze systemen zijn vooral in gebruik bij MKB ondernemingen van 10 tot 200 medewerkers. Card ID Solutions levert dit superieure tijdregistratieproduct op maat voor elke organisatie, door de klantwensen en eisen te vertalen in de software.

Card ID Solutions maakt gebruik van innovatieve software en hardwareproducten.

Onze Nederlandstalige tijdregistratie software is het product van de samenwerking tussen Card ID Solutions en onze duitse softwarepartner. Momenteel maken meer dan 4.000 MKB bedrijven en instellingen al gebruik van deze innovatieve tijdregistratie software om efficiënter en effectiever met tijd om te gaan.

Onze software werkt samen met de belangrijkste merken op het gebied van tijdregistratie- en toegangscontrole apparatuur, zoals Kaba Benzing, TMR of Datafox. Het type hardware dat toegepast wordt is afhankelijk van de wensen van de cliënt en van de eventueel bestaande apparatuur of bedrijfskaarten. Bij voor de aansturing van toepassingen maken wij, bij eerste aanleg, bij voorkeur gebruik van Kabaterminals in combinatie met onze contactloze Legic smartcards.



Eenvoudige installatie
Werkplekmodule